מותגים
מותגים
קלרינס מותג צרפתי משפחתי המתמחה בטיפוח ואיפור שהחל את דרכו כספא פריזאי קלאסי ב-1954 וממשיך ללוות את קהל הלקוחות בכל רגע בחיים, תוך הענקת פתרונות טיפוח מהטובים ביותר לכל גיל ולכל צרכי העור,
לנשים ולגברים, עם מבחר מוצרי איפור ופארם איכותיים בינהם סרום, מייק אפ, פריימר, קרם פנים, שמנים, דאורדורנטים ועוד.
מאז ועד היום המותג קלרינס מוביל בחדשנות ומשפר את נוסחאות מוצריו באמצעות תגליות מדעיות פורצות דרך, פורמולות המתבססות על תמציות צמחים והקשר ההדוק עם הלקוחות ברחבי העולם.
כמותג הטיפוח היוקרתי מס' 1 באירופה אנו מקפידים בקלרינס לשמור על ערכי הליבה של המותג: מהניסיון והמומחיות של הספא דרך השילוב של מדע וטבע, דאגה והקשבה ללקוחות בכל רחבי העולם וחדשנות על בסיס קבוע תוך מחויבות חברתית סביבתית.
Clarins. המותג הצרפתי המתמחה בעור מאז 1954.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

כבר למעלה מ-100 שנים מותג ניוואה שומר על מעמדו החזק והמבוסס כמותג איכותי ומוביל בעולם הטיפוח. המותג נמכר בלמעלה מ-150 מדינות ברחבי העולם, לקהל לקוחות נאמן שמונה לפי ההערכות למעלה מחצי מיליארד בני אדם.
NIVEA הוא מותג עם מבחר ענק של למעלה מ-500 מוצרים בקטגוריות שונות ולקהלי יעד שונים מגברים, דרך נשים ועד תינוקות. כל מוצרי החברה מיוצרים בלעדית על ידיה ועל סמך מחקרים מעמיקים ובמעבדות מפותחות.
את צעדיו הראשונים בעולם הטיפוח עשה המותג בשנת 1911 עם קרם לבן שהיה הראשון ששילב שמן בתרכובת שלו והוצע לצרכניות בקופסת פח כחולה. ספק אם מייסדי החברה חזו את ההצלחה המסחררת של הקרם הנעים עם הניחוח המשכר, אבל המוצר המקורי נמכר עד היום ובהצלחה רבה!
בין מוצרי החברה הפופולאריים ביותר ניתן למנות: סדרות בתחום הטיפוח: קרם פנים, גוף, תכשירי גילוח וטיפוח לגבר, דאודורנטים, תכשירי הגנה מפני השמש ומוצרים לתינוקות.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

מותג תכשיטים ואקססוריז אופנתי שפיתח סלבדור טואוס ביחד עם רעייתו רוזה אוריאול. העסק המשפחתי הספרדי משלב בין היזמות שלו ליצירתיות שלה.
בשנת 1985 המעצבת והבעלים רוזה אוריאול הגתה את מה שהפך לאייקון האלמותי של המותג: הדובי שעשה היסטוריה.
אוריאול עיצבה קולקציה שלמה בהשראת הדובי שהפך מאז לסמל הבלתי מעורער של המותג, שמככב בפריטים רבים בקולקציות השונות ומושך אליו קהל לקוחות נאמן.
Tous מציעה מגוון רחב של תכשיטים, ביניהם שרשראות, עגילים, טבעות וצמידים העשויים ממגוון חומרים כגון: זהב 18 קראט, כסף סטרלינג 925, יהלומים ואבני חן. לצד זאת שעונים, תיקים, ארנקים ואקססוריז נוספים. ב 2002 נכנס המותג לתחום הבישום עם בשמים בניחוחות קוסמופוליטיים ובעיצוב מקורי וייחודי התופס את תשומת הלב של קהלים שונים. ל-Tous קולקציית משקפי שמש וראייה המשווקים גם לסניפי סופר פארם אופטיק.
למותג טואוס סניפים המופעלים ע"י קבוצת אלפא- הזכיין הרשמי של המותג.

Superdry הוא מותג לייף סטייל בריטי צעיר, אופנתי ופופולארי שנוסד בשנת 2003, פרי שיתוף פעולה בין היזם ג'וליאן דנקרטון שחבר למעצב ג'יימס הולדר. פריטי האופנה של Superdry מושפעים משילוב של מספר סגנונות; וינטאג' אמריקאי, גרפיקה יפנית וסטייל בריטי, התפורים ברמת גימור גבוהה מבדים איכותיים. אלו חלק מהדברים שהופכים את Superdry למותג מושך וייחודי.
את מוצרי Superdry ניתן להשיג ב-600 נקודות מכירה המתפרשות על פני 45 מדינות ברחבי העולם.
המותג Superdry מציע ללקוחותיו מגוון פריטי פרימיום במספר קטגוריות: הלבשה, הנעלה ואקססוריז המיועדים הן לנשים והן לגברים.
למותג סניפים המופעלים ע"י קבוצת אלפא- הזכיין הרשמי של המותג

The North Face המותג המוביל בעולם האאוטדור. המותג החל את דרכו בשנת 1966 כחנות לציוד אלפיני בליבו של החוף הצפוני של סן פרנסיסקו. המותג מוביל כיום בעולם את תחום הביגוד והציוד לטיולים, מחנאות וספורט אקסטרים ונודע בשל השימוש בטכנולוגיות מתקדמות. המותג מציע בגדים חכמים לטיולים, פעילויות ספורט ושטח, בגדי סקי, נעליים, תיקים, אוהלים ועוד. בנוסף, בשנים האחרונות מוביל המותג גם מהלך נרחב של מגמה ירוקה עם מוצרים ותהליכי ייצור ידידותיים לסביבה. פרט טריוויה מעניין: המותג נקרא The North Face מכיוון שבחצי כדור הארץ הצפוני, הפנים הצפוניות של כל הר הן הקרות ביותר, המושלגות ביותר והקשות ביותר לטיפוס. |

Vans הוא מותג אופנת הרחוב שנוסד בקליפורניה ב-1966 ומציע נעליים ופרטי אופנה לנשים וגברים וילדים. קולקציית הנעליים של המותג פונה לאנשים שאוהבים להביע את עצמם בדרכים יצירתיות, חובבי אמנות, ספורט ותרבות.
המותג שבתחילת דרכו התמקד בייצור נעלי ספורט ייעודיות לכדורסל, ריצה וריקוד, מתמקד בעשורים האחרונים בהופעות מוזיקה ונחשב למותג שחביב במיוחד על ידי בני נוער וצעירים.
את המותג הקימו האחים ואן דורן שייסדו חברה שהתמקדה בייצור נעלי קנבס. הנעליים הפכו ללהיט בין השאר בזכות עמידותן יוצאת הדופן וסוליית הגומי הכפולה שהקנתה להן יציבות וייחודיות יוצאת דופן. יציבות זו הפכה אותם לאידיאלית עבור בני הנוער של שנות השבעים חובבי הרכיבה על סקייטבורד וכך הפכה החברה ליצרנית נעלי הסקייטבורד הראשונה בעולם. עד מהרה החברה פרצה גם בעולם כולו והפכה לבינלאומית בזכות סקייטרים מפורסמים מרחבי הגלובוס. בהתאמה, פעלו בחברה לייצור חידושים שונים כמו בדים, צבעים, עורות ועיצובים אישיים ומוצרים נוספים כמו נעלי אולד סקול, כובעים ותיקים לנשים, גברים וילדים.
מאז ועד היום נעלי ואנס ואנס מתאימות הן לעוסקים בענפי ספורט פופולארי והן למי שמחפשים נעליים ייחודיות ועמידות לאורך זמן בעיצוב עדכני.

מגיל צעיר הקריירה של סלווטורה פראגמו כמעצב על היתה סלולה. כבר בגיל 13 עיצב את נעלי הנשים הראשונות שלו, ובגיל 14 כשהיגר מאיטליה לאמריקה זכה במהרה לתואר "המעצב החלומי של נעלי הנשים". המבקרים כינו את העיצובים שלו "יצירות מופת" והפרסום הגדול לו זכה פראגמו הפך אותו למעצב הנאהב על כוכבות הוליווד – מאז ועד היום. בשנות השישים הרחיב פראגמו את פעילותו ופנה לעיצוב בגדים ואקססוריז. כיום הקולקציות של פראגמו משווקות בבוטיקים יוקרתיים בכל רחבי העולם וניתן לזהותן לפי סממן הזיהוי של המעצב – סרט המעטר הן את הנעליים והן את סדרת הבשמים של מעצב העל – סניורינה. בשנת 2001 פראגמו עשה זאת שוב והפתיע את עולם האופנה העילית עם השקת קולקציית בשמים יוקרתית. קולקציית הבשמים ממשיכה את הקו היוקרתי של המעצב, עם ניחוחות אלגנטיים ומוקפדים כך שלא ניתן לפספס כי ידיו של פראגמו עומדות גם מאחורי יצירת אומנות זו. בשמי פראגמו משווקים ע"י קבוצת אלפא, היבואן הרשמי של המותג. |

כולנו מכירים את האלווין כבושם פופולארי אך לא הרבה יודעים שמי שחתום עליו הוא מותג האופנה הספרדי חזוס דל פוזו. המותג של המעצב דל פוזו שנולד במדריד בשנת 1970, הפך את ספרד למעצמת אופנה כשהיה בעצמו לאחד המעצבים המשפיעים באירופה כולה ובספרד בפרט. כחלק מההצלחה הוא השיק בשנת 1992 את הבושם הראשון לנשים על שמו ועד מהרה זכה בפרס הבושם הטוב ביותר לנשים. בשנת 1997 השיק דל פווזו את בושם halloween שהפך לניחוח המוכר ביותר של בית האופנה דל פוזו. הניחוח של האלווין פופלרי בקרב נשים נערות צעירות ומבוגרות כאחת. בעקבות ההצלחה, האלווין הפך לליין בישום שכולל את האלווין איקס והאלווין לגבר ועוד ניחוחות אהובים על בסיס תמציות פרחים ופירות, טהורים וקלילים, כשלכל אחד מהם קהל נאמן. משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג. |

בשנת 1965 פתח המעצב עמנואל אונגרו את בית האופנה הראשון שלו בפריז. אונגרו, שהיה מוכשר מטבעו, החל בעיצוב קולקציות נשיות המבוססות על שילוב אלמנטים בלתי צפויים וחושניים של צבעים נכונים והדפסים עשירים. בית האופנה מתבטא בחדשניות, יצירתיות ומהווה השראה עבור מעצבים צעירים בעלי חלומות ושאיפות בתחום האופנה. למותג UNGARO ליין בשמים אשר מתכתב עם הקולקציות מלאות המעוף של אונגרו ומציע מגוון ניחוחות שמבטיחים ליצור חוויה עשירה וחד פעמית. הבושם הראשון הושק בשנת 1983 ובעקבותיו הושקו לאחר מכן מספר רב של בשמים בניחוחות ייחודיים. משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג. |

כל אמא ואבא רוצים את הטוב ביותר עבור תינוקם וכשאנחנו אומרים טוב – אנחנו מתכוונים ל – MAM, מותג התינוקות המוביל בעולם.
אמהות ואבות ב-58 מדינות ברחבי הגלובוס כבר נהנים למעלה מ- 40 שנה ממוצרי המותג הוותיק והמקצועי. המותג שהחל את דרכו כמותג לעיצוב מוצרי תינוקות מציע היום שלל מוצרים איכותיים לתינוקות ופעוטות, בקטגוריות כגון האכלה (בקבוקים, כוסות פטמות ועוד), מוצצים נשכנים, ומברשות שיניים.
פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף רופאים ואורתודנטים מומחים, אשר מתמחים בתחום התפתחות הילד וביחד עם צוות העיצוב והייצור מקפידים על ערכי הליבה של המותג מאמ ובראשם: דיוק, חדשנות, ייחודיות, נוחות והתאמה מקסימאלית, אך מעל לכולם: איכות ובטיחות.
MAM משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

הבושם 'CR7' על שם cristiano ronaldo שחקן הכדורגל המצליח ביותר בעולם, מיועד לקהל האוהדים ברחבי העולם של כוכב הספורט העולמי. במועד השקת הבושם תחת הסלוגן "הניחוח שלי, המשחק שלך", רונאלדו קרא למעריציו לחיות את חלומם וציין שזוהי ההשראה ליצירת הבושם שלו. בושם כריסטיאנו רונאלדו שהוא, כלשונו, הנשק הסודי שלו, נותן לו את הביטחון לחיות כל יום במלואו. לדברי רונאלדו ריחות בשמיו מושפעים מאישיותו ומשקפים את אופיו הספונטני והצעיר, אורח חיים מהיר ואנרגטי כפי שמנהל בחייו הפרטיים והציבוריים כאחד. משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג. |

מותג מוצרי הסרת השיער "אורנה 19" הוא אחד המותגים הוותיקים בתחומו. הוא משווק בישראל כבר כמעט ארבעה עשורים וזוכה למעמד של מוביל בתחום. המוצר המוביל של "אורנה 19" הוא ללא ספק הדפילטור המיתולוגי שמסיר את השיער המיותר בעדינות תוך שמירה על הלחות הטבעית של העור. עם השנים התרחב סל מוצרי החברה וכיום היא מציעה שלל מוצרים להסרת שיער וסדרות לטיפוח הגוף. בין המוצרים: קרם קלאסי להסרת שיער, קרם להסרת שיער לקו הביקיני, קרם להסרת שיער לנערות, שעווה קרה למיקרוגל, תחליב גוף מבושם ועוד. משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג. |

המותג לבלו הוא שם נרדף לטיפוח שפתיים. המותג ששמו מורכב מהמילים הלטיניות המוכרות Labium (שפתיים) ו-Bellus (יופי) נוסד בשנת 1909 על ידי הקונצרן העולמי BDF ביירסדורף, שחתום גם על מותגי דגל אחרים כגון ניוואה, אטריקס ועוד. כיום משווק ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם כולו. טיפוח שפתיים הוא חשוב מאוד במדינה בעלת מזג אוויר חם כמו ישראל, אבל גם במדינות הקור שבהן היובש גורם לעור השפתיים הרגיש והדק להיסדק, להתקלף ולהינזק. LABELLO מעניק גם הגנה וגם טיפוח לשפתיים . הסדרה כוללת את הלבלו קלאסי הכחול והמוכר, לבלו לגבר, ומגוון לבלו פירותיים כגון : דובדבן ,תות,פטל ,אפרסק ומגוון מוצרים נוספים. משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג. |

הספרדים ידועים באהבת החיים הטובים, ההומור והקלילות. המותג הספרדי El Ganso (האווז) מסמל בדיוק את אורח החיים הזה: כיף, הומור, קלילות ואופטימיות, החשובים לנו באותה מידה כמו אומנות, או איכות המוצרים או תשומת הלב הכמעט אובססיבית לפרטים. El Ganso הנו מותג החי לפי החוקים של אותם גברים, התשוקות שלהם וקוד הריח שלהם.
קולקציית בשמים לגבר של המותג כוללת ארבעה בשמים ביניהם after game ,friday edition, המסמלים ארבעה חברים בעלי אישיות שונה, החולקים יחד הנאות יומיומיות קטנות שמוסיפות צבע לחיים והם לא מוותרים עליהן – לכל אחד מהם יש את ההנאות הפרטיות שלו, ודווקא ההבדלים ביניהם הם אלו המאחדים אותם הכי הרבה.
תחושה ייחודית זו, של להיות בין חברים, היוותה את ההשראה ליצור את קולקציית הבישום.
ארבעה בשמים לחברים, לגברים, לאוהבי החיים וההרפתקאות הגומעים את החיים בלגימות גדולות. הם דומים ושונים, הם אינדיבידואלים אבל מאוד חברותיים. הם הגברים העכשוויים.

"הקדימה את זמנה", "יזמית בלתי נלאית", "נועזת ", הן רק חלק מהמילים אשר ניתן לתאר בהן את אליזבת ארדן מייסדת תעשיית היופי האמריקאית, וסיפור הצלחה בן למעלה ממאה שנה.
אישה שהעזה לפתוח באותם הימים מכון יופי בשדרה החמישית במנהטן ואף הגדילה לעשות כאשר את דלת הכניסה לסלון היופי צבעה באדום. אדום שלא ניתן להתעלם ממנו
חזון היופי של אליזבת ארדן היה ונותר שיתוף פעולה מתוחכם בין מדע לטבע המאפשר לחשוף את היופי הטבעי ביותר של האישה.
הראשונה שקבעה את המונח "טוטאל ביוטי" הכולל שילוב של תזונה וכושר עם מוצרי טיפוח בעלי פטנטים ופיתוחים מדעיים הנחשבים עד היום לפריצות דרך מהפכנית בתחום טיפוח העור.
בין הפיתוחים המהפכנים והאייקוניים של אליזבת ארדן ניתן למצוא את קרם '8 שעות' האגדי, בושם פיפט אבניו הקלאסי או שפתון אדום נועז .
בשנות השלושים של המאה העשרים, אליזבת ארדן פתחה את סלוני "הדלת האדומה" ברוב בירות
האופנה ברחבי העולם,
והכירה בגאווה בהישגיה בכך שהכריזה שיש רק שלושה מותגים המוכרים בכל פינות העולם: מכונות תפירה זינגר, קוקה- קולה ואליזבת ארדן.בין מוצרי אליזבת ארדן באתר צ'וזן תוכלו למצוא מוצרים לטיפוח הפנים, בשמים, קרם גוף, סרום, איפור, קפסולות, דאורדורנט ועוד.

פמלה סקייסט-לוי וגאלה נש-טיילור ייסדו בשנת 1997 את מותג היוקרה התוסס ג'וסי קוטור בקליפורניה. החזון שלהן היה להקים מותג אופנה עם עיצובים שיהיו בו זמנית גם מתקתקים וגם יוקרתיים ושישדרו מסר של מותג אופנה ייחודי וטרנדי. עד מהרה המותג שהיה מיועד לנשים התרחב והתאים את עצמו גם לנערות. המותג מציע קולקציות של נעליים, בגדי ים, תיקי יד, משקפי שמש, תכשיטים ובשמים. גם קטלוג הבשמים של המותג juicy couture מייצג תפיסת עולם אופטימית שמציבה את ההוט קוטור בראש רשימת הערכים שלה עם בקבוקים ופקקים מעוצבים שמשלבים אביזר אופנתי וכמובן, הניחוחות העמוקים המותירים שובל מתמשך שמשדר נשיות וחושניות. משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג. |

ג'ון ורווטוס הוא מעצב אופנת גברים אמריקאי נודע שפועל מתחילת שנות האלפיים עם בית אופנה משגשג שנקרא על שמו ומציע לגברים המודרניים נעליים, תיקים, חגורות, משקפי שמש ובשמים. ג'ון ורווטוס זכה בפרס מעצב השנה מספר רב של פעמים כאשר נימוקי השופטים שבחרו בו כללו תמיד מחמאות אודות החדשנות שלו והקו האיכותי שהוא מוביל באופנת הגברים. את בשמי המותג שלו הוא פיתח כמובן בהשראת קולקציות האופנה כאשר הוא מקפיד על תפיסת עולמו בנוגע לחושניות גברית, התוצאה היא עולם עשיר של ניחוחות נועזים, חושניים ומתוחכמים. קטלוג הבשמים של המעצב הוא מצד אחד קלאסי, אלגנטי וגברי ומצד שני עשיר ומסקרן. את אותם ערכים שהמעצב מקפיד עליהם ביצירת האופנה שלו – הוא מחיל גם על הבשמים שהוא משיק ובעיקר ההקפדה על הפרטים ועל איכות גבוהה שהופכת כל פריט ליצירה. משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג. |

בית הבישום היוקרתי של מעצב האופנה ז'אק בוגארט נוסד בשנות השבעים ומאז ועד היום מייצר ומשווק בשמים לגברים. המעצב הנודע חרט על דגלו ליצור בשמים שיעניקו משמעות חדשה לתמצית הגבריות המודרנית, ישדרו תשוקה לחיים ועם זאת יהיו יצירתיים ככל האפשר. חוש היצירתיות והחדשנות של בוגרט ניכר בליין הניחוחות של הבשמים שיצר, כולם מבוססים על תערובת מיוחדת של פרחים, פירות ותבלינים אקזוטיים. הבשמים של בוגרט הם בראש ובראשונה אלגנטיים, עכשוויים, נקיים ומייצגים את תפיסת עולמו וסגנונו העיצובי של בוגרט עצמו. Bogart משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג. |

כוכבת הפופ המפורסמת ביותר בעולם בריטני ספירס פרצה לחיינו בשנת 1998 עם הלהיטים Oops I did it again"" ו""Hit me baby one more time. מאז ועד היום היא נחשבת לאחת הזמרות הנערצות ביותר בעולם עם מיליוני מעריצים ואינספור להיטי ענק. אבל ספירס לא עוצרת במוזיקה ומגשימה את הפנטזיות שלה גם בקטלוג בשמים לנשים, שהראשון בהם הושק בשנת 2004 ומאז כל הבשמים של בריטני ספירס הפכו באופן מיידי לרב מכר ונמכר במיליוני עותקים. עד היום ספירס השיקה 25 בשמים שונים ביניהם בושם פנטזי המוכר ולפי הערכות כל 15 שניות נמכר בושם של בריטני ספירס! הבשמים של בריטני הם תמיד בעלי ניחוחות נשיים, מתקתקים ורעננים אשר מנסים לשדר את המסרים של שיריה השמחים: עולם צבעוני, קסום, שובב ונועז. משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג. |

כבר למעלה מ-100 שנים מותג ניוואה שומר על מעמדו החזק והמבוסס כמותג איכותי ומוביל בעולם הטיפוח. המותג נמכר בלמעלה מ-150 מדינות ברחבי העולם, לקהל לקוחות נאמן שמונה לפי ההערכות למעלה מחצי מיליארד בני אדם.
ניוואה הוא מותג עם מבחר ענק של למעלה מ-500 מוצרים בקטגוריות שונות ולקהלי יעד שונים מגברים, דרך נשים ועד תינוקות. כל מוצרי החברה מיוצרים בלעדית על ידיה ועל סמך מחקרים מעמיקים ובמעבדות מפותחות.
את צעדיו הראשונים בעולם הטיפוח עשה המותג בשנת 1911 עם קרם לבן שהיה הראשון ששילב שמן בתרכובת שלו והוצע לצרכניות בקופסת פח כחולה. ספק אם מייסדי החברה חזו את ההצלחה המסחררת של הקרם הנעים עם הניחוח המשכר, אבל המוצר המקורי נמכר עד היום ובהצלחה רבה!
בין מוצרי החברה הפופולאריים ביותר ניתן למנות: סדרות בתחום הטיפוח: קרם פנים, גוף, תכשירי גילוח וטיפוח לגבר, דאודורנטים, תכשירי הגנה מפני השמש ומוצרים לתינוקות.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג.

Basic Essentiel הוא לא רק שם אלא דרך חיים.
מותג הטיפוח הגברי בייסיק אסנשיאל הינו מותג טיפוח צרפתי הדוגל בפשטות וכבוד אמיתי לטבע כדרך חיים.
אנו מעריכים את הרגעים הפשוטים של החיים והתחשבות בסביבתנו וככאלו גם המוצרים שפיתחנו.
המוצרים שלנו לוקחים את הטוב מן הטבע, מתוך השמנים האתריים הקיימים בו ואינם מכילים תוספות של ניחוחות סינטטיים.
בין מוצרי הפארם אפשר למצוא: ג'ל רחצה לגבר, קרם לחות לפנים, לזקן ועוד.
אנו מתגאים בכך שכל המוצרים שלנו מכילים מינימום של 95% רכיבים טבעיים.
אנו דוגלים במוצרים השומרים לא רק עליך אלא גם על סביבתך.
משווק ע"י קבוצת אלפא היבואן הרשמי של המותג

תומס מאייר הקים את Desigual בהשראת העיר ברצלונה, בשנת 1984. האופי הייחודי של ברצלונה; השמש, האור וההנאות הקטנות משפיעים ישירות על אופי המותג. עם עיצובים צבעוניים מלאי הדפסים, מרקמים וטלאים יצר מאייר עולם חוויות ייחודי שמשקף את החזון שלו.
הקולקציות של דסיגואל מורכבות מבגדים מלאי רגש המשקפות את השאיפה של לגעת בלב של כל אדם ולגרום לו להרגיש חי. הבגדים מביאים איתם אנרגיה ואופטימיות עם ג'ינסים, שמלות וחצאיות המעניקים נוחות ושמחה, נעליים נועזות, טי שירטים עם הדפסים מיוחדים וקולקציית ילדים מלאת הנאה וקסם - הבגדים של דזיגואל נוצרו כדי להפיץ אושר.
ב- 2014 נכנס המותג גם לתחום הבישום עם בשמים בניחוחות בהשראת הנאות החיים; אהבה, תשוקה וכיף. בשמי המותג Desigual מתכתבים עם הטרנדים האחרונים של האופנה ונוצרים בהשראתם. התוצאה היא ניחוחות כיפיים ופרובוקטיביים הנאמנים לקודים היצירתיים של המותג.
למותג Desigual סניפים המופעלים ע"י קבוצת אלפא- הזכיין הרשמי של המותג.

- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאיבתוקף עד 07.02.2021Special Price 264.00 ₪ Regular Price 440.00 ₪
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאיבתוקף עד 07.02.2021Special Price 282.00 ₪ Regular Price 470.00 ₪
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאיבתוקף עד 07.02.2021Special Price 534.00 ₪ Regular Price 890.00 ₪
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאיבתוקף עד 07.02.2021Special Price 516.00 ₪ Regular Price 860.00 ₪
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאיבתוקף עד 07.02.2021Special Price 210.00 ₪ Regular Price 350.00 ₪
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאיבתוקף עד 07.02.2021Special Price 450.00 ₪ Regular Price 750.00 ₪
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאי
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאי
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאיimited editionבתוקף עד 28.02.2021Special Price 99.00 ₪ Regular Price 165.00 ₪
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאיבתוקף עד 07.02.2021Special Price 534.00 ₪ Regular Price 890.00 ₪
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאי
- צפיה במוצרהצצה מהירהאזל במלאי

