הצהרת נגישות
חשוב לנו לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו. לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלות נגישות מלאה לשירותים של החברה, מתוך מטרה לאפשר את שילובם בחברה בדרך שוויון ועצמאות.
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
הנגשת אתר זה בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים - "נגיש בקליק". אתר האינטרנט עומד , ככל האפשר, בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת.
לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף ולתנאי השימוש בתוכנה.
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
- מדיניות הנגישות של פייסבוק
- מדיניות הנגישות של יוטיוב
- מדיניות הנגישות של אינסטגרם
- מדיניות הנגישות של טוויטר
הסדרי נגישות
- פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים:
- חניות נכים
- דרכי גישה
- כניסות
- אזורי המתנה
- דלפק כניסה / שירות / מודיעין
- שירותי נכים
- מעליות
- עזרים טכנולוגיים למוגבלויות שמיעה
- עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה
- דברים מיוחדים כגון שירותים נלווים (הסעדה, מתקני ספורט ופנאי, שירותי דת וכד`)
- נגישות המוקד הטלפוני,
- דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms, צ`אט..)
- הדרכות עובדים לשירות נגיש
- מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים
- נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור ועוד.
- נגישות אירועים / כנסים
- דברים נוספים שחשוב שהלקוח עם המוגבלות יכיר.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר זה מופעל תפריט הנגשה של חברת "נגיש בקליק" הפועל באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA, ככל האפשר. השימוש בתפריט כפוף לתנאי השימוש של היצרן. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera.
אפשרויות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת- מתן אפשרות לניווט ע"י מקלדת
- התאמה לקורא מסך - התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA , JAWS
- חסימת הבהובים - עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- הגדלת פונט האתר ל-4 גדלים שונים
- התאמות ניגודיות - שינוי ניגודיות צבעי האתר
- התאמת האתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ-200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
לנוחותכם הסבר על דרכי הגלישה באתר באמצעות מקלדת:
לצורך הגדלת התצוגה באתר - ניתן להגדיל את התצוגה באתר על-ידי לחיצה בו זמנית על המקשים "Ctrl" ו- "+". כדי להקטין את התצוגה יש ללחוץ על המקשים "Ctrl" ו- "-". כמו כן
יש אפשרות לשנות את גודל הפונטים באתר על-ידי לחיצה על כפתורי הגדלת/הקטנת פונט שנמצאים בתפריט הנגישות.
לצורך הפעלת האתר באמצעות מקלדת - גולשים המתקשים בהפעלת עכבר יכולים לגלוש באתר באמצעות מקלדת.
לחיצה על מקש ה- Tab תעביר בין הקישורים השונים בעמוד ולחיצה על מקש ה- Enter תפעיל את הקישור המסומן.
חשוב לנו לציין כי למרות המאמצים שאנו משקיעים להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן שיתגלו חלקים באתר שטרם נגישים (בין אם מקורם באתרים אחרים ו/או עקב מגבלות טכנולוגיות).
כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש באתר האינטרנט לכלל לקוחותינו, לרבות אנשים עם מוגבלות, אנו ממשיכים במאמצים לשמר ולשפר את רמת הנגישות באתר ככל האפשר,
מתוך ראייה של שוויון זכויות ושוויון הזדמנויות לכלל הגולשים.
2. שירות לקוחות נגיש
3. חנויות מונגשות
אנו פועלים להנגשה של כל החנויות שלנו לאנשים עם מוגבלות. התאמות נגישות אלו כוללת בין היתר:
* כניסה נגישה;
* עמדות שירות של קופה נגישה ותאי מדידה נגישים (בחנויות הרלבנטיות);
* עזרים לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" לסינון רעשי רקע והפרעות אקוסטית;
CHOZEN - חנות האתר, קניון אאוטלט הרצליה
TOUS – לכל החנויות של המותג TOUS יש, בין היתר, גישה נגישה, קופה נגישה ועזרים לליקויי שמיעה (לולאות השראה).
- עזריאלי ת"א
- מול הים אילת
- קניון אילון
- גרנד קניון חיפה
- עזריאלי ראשונים
- קניון TLV
- ביג אשדוד
- עזריאלי גבעתיים
- עזריאלי חולון
- קניון עזריאלי מלחה
- קניון ממילא
- אבנת פתח תקווה
DESIGUAL – לכל החנויות של המותג DESIGUAL יש, בין היתר, גישה נגישה, קופה נגישה, עזרים לליקויי שמיעה (לולאות השראה) ותאי מדידה נגישים.
- קניון אילון
- גרנד קניון חיפה
- קניון רננים
- עזריאלי ראשונים
- קניון TLV
SUPERDRY – לכל החנויות של המותג SUPERDRY יש, בין היתר, גישה נגישה, קופה נגישה, עזרים לליקויי שמיעה (לולאות השראה), ותאי מדידה נגישים.
- קניון אילון
- קניון TLV
CHANEL – לכל החנויות של המותג CHANEL יש, בין היתר, גישה נגישה, קופה נגישה ועזרים לליקויי שמיעה (לולאות השראה).
- קניון עופר רמת אביב
- קניון TLV
- קניון ממילא
LONGCHAMP - בחנות של LONGCHAMP בקניון TLV יש, בין היתר, גישה נגישה וקופה נגישה.
דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות:
במידה שמצאתם דף או קובץ שאינו מונגש כראוי, במידה שנתקלתם בקשיים בגלישה באתר או במידה שיש לכם כל שאלה או פנייה אחרת בנושא נגישות, אל תהססו לפנות לרכז הנגישות שפרטיו מופיעים מטה, כללו תיאור של הבעיה או הפניה, ואנחנו נטפל בה ונחזור אליכם בהקדם.
פרטי רכז נגישות: שם: עו"ד דורון קויאטק. מספר טלפון:073-2695624 כתובת: ת.ד. 2132 הרצליה דוא"ל: [email protected]
תאריך עדכון הצהרה: 07/01/2024