שאלות נפוצות
אל דאגה,
כיוון שעברנו לאתר חדש יש להירשם מחדש לאתר עם המייל אתו הייתם רשומים לאתר הישן. (לא
חייב אותה סיסמא).
ההרשמה מחדשבעצם תעביר הכל מהמשתמש הישן לחדש (כולל הנקודות שהיו לכם).
ניתן לשלם על ההזמנה באמצעות אשראי, כרטיס חבר ירוק, GOOGLE PAY, APPLE PAY ותווים ושוברים שונים.
אנחנו מקבלים באתר את התווים הבאים:
BUYME
הייטקזון
MULTIPASS
יינות ביתן- תו +
Finitione
כמו כן אנחנו מקבלים גם את השוברים הבאים:
רמי לוי- שוברים בלבד (ללא CVV ותוקף)
פיס- שוברים בלבד (ללא CVV ותוקף)
חבר- שוברים שקונים באתר חבר.
לאחר לחיצה על מעבר לתשלום מגיעים לדף בו צריך למלא
את פרטי המשלוח ולבחור את שיטת המשלוח.
לאחר מכן יש לרדת וללחוץ על "שלם עכשיו", משם תועברו לדף התשלום.
יש לבחור ב"תווי קנייה" ולבחור בתו הרצוי.
אם יש לכם גיפטקארד מהאתר או שובר של חבר אתם מכניסים אותו תחת MULTIPASS.
לאחר לחיצה על מעבר לתשלום מגיעים לדף בו צריך למלא
את פרטי המשלוח ולבחור את שיטת המשלוח.
לאחר מכן יש לרדת וללחוץ על "שלם עכשיו", משם תועברו לדף התשלום.
את כרטיס החבר מכניסים כמו אשראי רגיל.
לצורך החלפת פריט/פריטים מההזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו😊
יש לשלוח מספר הזמנה או חשבונית ואילו פריטים אתם מעוניינים להחליף.
לאחר שנשלחים אלינו כל הפרטים אנחנו בודקים מלאים ובמידה ויש מלאי זמין מהפריט שאתם רוצים אנחנו מבצעים לכם הזמנה לצורך החלפה ע"י שליח עד הבית.
את שירות הלקוחות שלנו ניתן להשיג ב"צור קשר"', דרך הבוט או לחליפין בWhatsApp שלנו מספר
0732695650.
בנוסף ניתן לבצע החלפה גם בחנויות המותג שלנו למותגים TOUS וDESIGUAL, במידה והפריט באריזתו המקורית, לא משומש ובצירוף של חשבונית הקנייה בלבד.
החלפה ניתן לבצע בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה וכל עוד הפריטים סגורים באריזתם
המקורית.
החלפה ראשונה באתר היא ללא עלות ומהחלפה שנייה ומעלה העלות היא 30 ש"ח דמי משלוח.
ניתן להחזיר פריט/פריטים מההזמנה בשלוש דרכים:
1. ע"י שליח עד הבית ללא עלות.
2. בדואר, עם מדבקת הגוביינא המצורפת לכל חבילה- יכול לקחת עד שלושה חודשים.
3. ניתן לגשת לאחת מחנויות המותג שלנו- רק אם ההזמנה שולמה באשראי.
החזרה ניתן לבצע בתוך 14 ימים מיום קבלת ההזמנה וכל עוד הפריטים סגורים באריזתם המקורית.
ההחזרה מתבצעת לאמצעי התשלום אתו בוצעה ההזמנה ורק כאשר החבילה חוזרת למחסנים שלנו.
יש לציין שכל החזרה היא בניכוי 5% מסך הפריט/הפריטים המוחזרים.
כדי לבטל עסקה יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, עדיף בWhatsApp, ולשלוח את מספר ההזמנה שברצונך לבטל.
כל עוד ההזמנה לא יצאה מהמפעל לחברת השליחויות שלנו ניתן לבטל את ההזמנה ללא עמלת ביטול.
אם ההזמנה כבר יצאה לחברת השליחויות הביטול יהיה בניכוי של 5% מסך העסקה ורק כאשר החבילה תחזור למחסנים שלנו מחברת השליחויות.