לקוח רשאי לבטל הזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 והתקנות על פיו (להלן: "החוק").
לפי החוק, בעסקת מכר מרחוק רשאי הלקוח לבטל את העסקה, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור עם פרטי העסקה - לפי המאוחר.
אם הלקוח הינו עולה חדש, אזרח ותיק או אדם עם מוגבלות, הלקוח רשאי לבטל את העסקה תוך ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור עם פרטי העסקה - לפי המאוחר ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן (ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית).
הודעה על ביטול העסקה ניתן לבצע באחת הדרכים הבאות:
בעל פה: תוך הגעה למשרדי החברה בכתובת המנופים 2, הרצליה.
בטלפון: פנייה לשירות הלקוחות בטלפון 073-2695660 בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00
הלקוח רשאי לבטל עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר. הלקוח מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. הלקוח יודיע לחברה על הפגם או אי ההתאמה תוך 14 ימים.
בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר שהתקבל על ידי הלקוח, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם בגין המוצר כאמור, תבטל את החיוב בשל רכישת המוצר, תמסור ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב, ולא תגבה מהלקוח דמי ביטול כלשהם.
קיבל הלקוח את המוצר, יעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסר לו ויודיע על כך לחברה.
הלקוח יצרף את פרטיו המלאים (שם מלא, ת"ז, כתובת, טלפון, וכתובת דוא"ל) למוצר שיוחזר ויסכים לכך שהחברה תעביר את פרטיו ופרטי תלונתו ליצרן ו/או הספק של אותו מוצר פגום.
הפרטים שיש לכלול בהודעת ביטול
(1) שם מלא; (2) מספר תעודת זהות; (3) סיבת הביטול (חרטה/ אי התאמה/ פגם במוצר / אחר (פירוט הסיבה).
אם הנך אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש הזכאי לביטול עסקה לאחר תקופה ארוכה יותר כאמור, נבקשך לצרף גם העתק תעודה המעידה על סטטוס זה.
דמי ביטול
מפעילת האתר תגבה מהלקוח דמי ביטול בשיעורים המותרים בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 בשיעור של %5 ממחיר העסקה או 100 ש"ח, לפי הנמוך מבניהם ולא תגבה סכום כלשהו נוסף.
החזרת או החלפת מוצר שנרכש באתר
הלקוח רשאי להחזיר או להחליף מוצר שרכש באתר בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור עם פרטי העסקה - לפי המאוחר.
מוצרי TOUS - ניתנים להחזרה באמצעות דואר ישראל וכן להחזרה או להחלפה בחנויות הייעודיות של TOUS בלבד ברחבי הארץ.
מוצרי LONGCHAMP- ניתנים להחזרה באמצעות דואר ישראל וכן להחזרה או להחלפה בחנות הייעודית של LONGCHAMP.
מוצרי DESIGUAL - ניתנים להחזרה באמצעות דואר ישראל וכן להחזרה או להחלפה בחנויות הייעודיות של DESIGUAL ברחבי הארץ.
מוצרי BROWNIE - ניתנים להחזרה באמצעות דואר ישראל וכן להחזרה או להחלפה בחנויות הייעודיות של BROWNIE ברחבי הארץ.
מוצרי BYMBA Y LOLA - ניתנים להחזרה באמצעות דואר ישראל וכן להחזרה או להחלפה בחנויות הייעודיות של BYMBA Y LOLA ברחבי הארץ.
מוצרי SUPERDRY - ניתנים להחזרה באמצעות דואר ישראל.
מוצרי קטגוריית OUTLET - ניתנים להחזרה או החלפה בחנויות אאוטלט CHOZEN בלבד בכתובות: (1) קניון אאוטלט הרצליה, רחוב מדינת היהודים 85, הרצליה; (2) קניון רננים רעננה, רחוב המלאכה 2, רעננה.
מוצרי קוסמטיקה ומוצרי צריכה - לא ניתנים להחלפה. ניתן להחזירם באמצעות דואר ישראל.
במקרה של החזרת המוצר באמצעות בדואר ישראל, תצורף מדבקת דואר אשר משולמת מראש ע"י החברה, הנושאת את הכתובת למשלוח המוצר בחזרה לחברה.
בנוסף, הלקוח ידביק על גבי החבילה בה הגיע המשלוח ללקוח את מדבקת ההחזרה וימלא את הפרטים החסרים, בין היתר, לגבי סיבת ההחזרה. ההחזרה הינה ללא תשלום.
החזרות מבוצעות באמצעות מדבקת הגוביינא של דואר ישראל ובהתאם לתנאי השילוח של דואר ישראל. יצוין כי האחריות על שינוע המוצרים (לרבות בגין אובדן ו/או הגעה ליעד אחר) באמצעות דואר ישראל הינה של הלקוח ודואר ישראל בלבד. הלקוח יכול ביוזמתו ועל חשבונו לשלוח החזרה בדואר רשום על מנת לעקוב אחר המשלוח.
אפשרות נוספות היא להחזיר או להחליף את המוצר באמצעות שליח עד הבית, באמצעות פניה לשירות לקוחות בטלפון/במייל, המפורטים לעיל. במקרה של החזרה/החלפה פעם שניה ומעלה של אותו מוצר (שלא במקרה של פגם/אי התאמה), ייגבה מהלקוח תשלום בסך של 30 ש"ח.
אין בזכותו של הלקוח לבטל עסקה כדי לגרוע מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של החזרת מוצרים שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנעשה בו שימוש, שאריזתו נפתחה או נפגמה, שניזוק, שנפגם, שהתקלקל ו/או שספג פגיעה כלשהי. כן מתבקש הלקוח, על מנת להימנע מגרימת נזק למוצר, להימנע מעשיית שימוש במוצר ולהחזירו ללא כל פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.