שאלות ותשובות
אנחנו ב-CHOZEN עושים הכל כדי להעניק לכם את חוויית הקנייה המושלמת, ונמצאים כאן למענכם כדי לענות על כל שאלה.
הכי פופולרי
רכישה באתר
משלוחים והחזרות
שאלות טכניות
מוצרים ומלאי
אבטחת מידע 
תשלומים וחיובים
איך ניתן לשחזר את הסיסמא לאתר?
את הסיסמה ניתן לשחזר בקלות באזור האישי באתר. יש לבחור בשדה ״שכחתי סיסמה״, למלא את כתובת המייל איתה נרשמתם לאתר, ואנו נשלח לכם אימייל לשחזור הסיסמא.
איך לבצע הזמנה באתר?
לאחר בחירת המוצרים המבוקשים, יש להוסיפם לסל הקניות. עד לרגע התשלום ניתן לשנות את תכולת הסל ולהוסיף או להוריד מוצרים. להשלמת הרכישה יש ללחוץ על "מעבר לתשלום" או "קופה", לבחור שיטת משלוח, שיטת תשלום ולבחור בהנחות וקופונים (במידה וקיימים). אישור על הקנייה והודעה על זמן הגעתה המשוער ישלחו במייל.
עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
כן. שירות הלקוחות פועל בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 בטלפון 073-2695660  או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח מייל לבקשת יצירת קשר בכתובת  [email protected] ונחזור אליכם.
האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
לא. ניתן להשתמש באופציית "הזמנה כאורח" הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה.
איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
במידה וההזמנה התקבלה תופיע בסופה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה".
איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

ניתן לעקוב אחר ההזמנה באתר, בכל רגע נתון. יש להתחבר לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה), להקליק על "האזור האישי" ולבחור בשדה ״ההזמנות שלי״.
סטטוס ״בהמתנה״ - ההזמנה נקלטה ונבדקת במערכת. 

סטטוס ״נקלט במערכת״ - ההזמנה אושרה בהצלחה וממתינה לאריזה ולמשלוח.

סטטוס ״הושלם״ – החבילה יצאה לדרך, הועברה לדואר או לחברת השליחויות (בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה).

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי.
לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 בטלפון 073-2695660 או לחלופין, בצ׳ט ישיר באתר, או באמצעות המייל בכתובת [email protected]
ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח.
ניתן לשנות את שיטת המשלוח כל עוד ההזמנה לא יצאה ממחסני CHOZEN, וזאת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00  בטלפון 073-2695660 , בצ׳ט ישיר באתר, או באמצעות המייל בכתובת [email protected]
ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי.
ניתן לשנות את הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 בטלפון 073-2695660, בצ׳ט ישיר באתר, או באמצעות המייל בכתובת     [email protected] 
מתי החבילה תגיע אליי?

שליח עד הבית: תוך 5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה (הזמנה שהתקבלה לאחר השעה 13:00 - תכנס ליום העסקים הבא). שעות השילוח הן 09:00-21:00, בתיאום מראש מול השליח. זמני המשלוח עלולים להתארך מעבר למצוין בעמוד התשלום בחבילות ליישובים מעבר לקו הירוק, יישובי הערבה, אילת ורמת הגולן (ראו פירוט בעמוד משלוחים).

משלוח באמצעות שירות אי-פוסטEPOST איסוף אישי מלוקר או מנקודת חלוקה של שירות EPOST לבחירת הלקוח.

איסוף עצמי מנקודת איסוף בקניון TLV בכתובת קרליבך 6 תל אביב. האיסוף ללא עלות בשעות הפעילות המוגדרות ובתיאום מראש.

 

הזמנתי חבילה, וקיבלתי מייל לפיו היא נארזה ונשלחה. איך אוכל לדעת מתי החבילה תגיע אליי?

משלוח בדואר רשום: יישלח למייל מספר מעקב אחר החבילה ולינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולצפות במיקום החבילה בכל רגע נתון.

שליח עד הבית: עם הגעת החבילה לחברת השילוח, תישלח הודעת SMS עם לינק למעקב אחר המשלוח ושליח יתאם את הגעתו במספר הטלפון שהוזן בהזמנה. אם טרם התקבלה שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לבירור.

הזמנתי פריט וברצוני להחזיר או להחליף אותו

יש להשתמש בטבלת ההחזרות המצורפת לחבילה, יש למלא את סיבת ההחזרה. את הפריט ניתן להחזיר לאחת החנויות הפיזיות שלנו (תקף למותגי  Longchamp, Desigual, Superdry, Tous) או באמצעות דואר רשום ללא עלות בעזרת מדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה (לא כולל את פריטי TOUS, פריטים אלו יוחזרו בחנויות TOUS בלבד). זיכוי יינתן לאמצעי התשלום דרכו בוצע החיוב.

פריטים של TOUS ניתן להחזיר ולהחליף גם בסניף אילת (תקף ל TOUS בלבד)  כמו כן, ניתן להחזיר ולהחליף פריטים שנקנו בסניף אילת בכל שאר חנויות המותג ברחבי הארץ. ייתכן ובעת ההחלפה תהיה תוספת של מע"מ בהתאם לשווי המוצר החליפי.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?
החזרה באמצעות דואר ישראל תגיע תוך 14 ימי עסקים ואנו ניצור קשר ברגע הגעתה, באמצעות המייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא יצרנו קשר יש לפנות לטלפון -073-2695660 בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 ונטפל בנושא באופן מיידי.
אם לא אהיה בבית כשהשליח יגיע?
ניתן לבקש בהודעה שתתקבל מחברת השילוח, להשאיר את החבילה במקום מסתור או חצר בית פרטי.
נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?

במידה ותיבת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יתכן כי המיילים מסווגים כפרסומיים ויגיעו באופן אוטומטי לתיקייה Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. כדי לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות: 

  1. לסמן ב-V את אחד המיילים שהגיעו מ-CHOZEN.
  2. ללחוץ על הכפתור הימני בעכבר.
  3. לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים של CHOZEN יגיעו לתיבה הראשית.
אני לא רואה תמונות במיילים שאתם שולחים אליי, מה לעשות?

הדבר קשור להגדרות המייל. בכדי לראות את התמונות בקביעות יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. לפתוח את אחד המיילים שהגיעו מ-CHOZEN בו לא מופיעות התמונות.
  2. ללחוץ בראש המייל על הכיתוב: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from
התאהבתי בפריט שאזל. מה עושים?
מגוון המוצרים המוצעים באתר הוא גדול ומתעדכן בתדירות גבוהה, לפי קולקציות עונתיות ובהתאם לביקוש. מעת לעת קיימים פריטים שאוזלים מהמלאי באופן זמני או קבוע ואנו ממליצים להזדרז ולרכוש אותם מבעוד מועד. לברור מצבו של מוצר שמוצג כ"אזל מהמלאי", ניתן ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו, לקבלת מענה. בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 16:00 בטלפון 073-2695660, בצ׳ט ישיר באתר, או באמצעות המייל בכתובת     [email protected] 
האם האתר מאובטח?
כן. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שהליך הקנייה ייעשה בצורה מאובטחת וחסויה. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - תקשורת מוצפנת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים), כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר.
האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן. להלן פירוט: 

 

תשלום 1           כל סכום ללא הגבלה

2 תשלומים        בקניה מעל 200 ₪

3 תשלומים        בקניה מעל 300 ₪

4 תשלומים        בקניה מעל 500 ₪

5 תשלומים        בקניה מעל 800 ₪

6 תשלומים        בקניה מעל 1,100 ₪

7 תשלומים        בקניה מעל 1,400 ₪

8 תשלומים        בקניה מעל 1,500 ₪

10 תשלומים      בקניה מעל 1,800 ₪

קרדיט   כל סכום ללא הגבלה

+30      כל סכום ללא הגבלה

האם ניתן לשלם במזומן?
לא. ניתן לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי.

 

 

 

אנו מקווים כי ענינו על כל השאלות. במידה ועולות שאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות למחלקת שירות לקוחות.
מאחלים לכם קנייה נעימה

צוותCHOZEN