
ניתן לעקוב אחר ההזמנה באתר, בכל רגע נתון. יש להתחבר לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה), להקליק על "האזור האישי" ולבחור בשדה ״ההזמנות שלי״.
סטטוס ״בהמתנה״ - ההזמנה נקלטה ונבדקת במערכת.
סטטוס ״נקלט במערכת״ - ההזמנה אושרה בהצלחה וממתינה לאריזה ולמשלוח.
סטטוס ״הושלם״ – החבילה יצאה לדרך, הועברה לדואר או לחברת השליחויות (בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה).
שליח עד הבית: תוך 5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה (הזמנה שהתקבלה לאחר השעה 13:00 - תכנס ליום העסקים הבא). שעות השילוח הן 09:00-21:00, בתיאום מראש מול השליח. זמני המשלוח עלולים להתארך מעבר למצוין בעמוד התשלום בחבילות ליישובים מעבר לקו הירוק, יישובי הערבה, אילת ורמת הגולן (ראו פירוט בעמוד משלוחים).
משלוח באמצעות שירות אי-פוסטEPOST איסוף אישי מלוקר או מנקודת חלוקה של שירות EPOST לבחירת הלקוח.
איסוף עצמי מנקודת איסוף בקניון TLV בכתובת קרליבך 6 תל אביב. האיסוף ללא עלות בשעות הפעילות המוגדרות ובתיאום מראש.
משלוח בדואר רשום: יישלח למייל מספר מעקב אחר החבילה ולינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולצפות במיקום החבילה בכל רגע נתון.
שליח עד הבית: עם הגעת החבילה לחברת השילוח, תישלח הודעת SMS עם לינק למעקב אחר המשלוח ושליח יתאם את הגעתו במספר הטלפון שהוזן בהזמנה. אם טרם התקבלה שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לבירור.
יש להשתמש בטבלת ההחזרות המצורפת לחבילה, יש למלא את סיבת ההחזרה. את הפריט ניתן להחזיר לאחת החנויות הפיזיות שלנו (תקף למותגי Longchamp, Desigual, Superdry, Tous) או באמצעות דואר רשום ללא עלות בעזרת מדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה (לא כולל את פריטי TOUS, פריטים אלו יוחזרו בחנויות TOUS בלבד). זיכוי יינתן לאמצעי התשלום דרכו בוצע החיוב.
פריטים של TOUS ניתן להחזיר ולהחליף גם בסניף אילת (תקף ל TOUS בלבד) כמו כן, ניתן להחזיר ולהחליף פריטים שנקנו בסניף אילת בכל שאר חנויות המותג ברחבי הארץ. ייתכן ובעת ההחלפה תהיה תוספת של מע"מ בהתאם לשווי המוצר החליפי.
במידה ותיבת הדואר שלך היא בשירות Gmail, יתכן כי המיילים מסווגים כפרסומיים ויגיעו באופן אוטומטי לתיקייה Promotions ולא לתיבה הראשית, Primary, הנראית בכניסה לחשבון המייל. כדי לקבל את המיילים לתיבה הראשית יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לסמן ב-V את אחד המיילים שהגיעו מ-CHOZEN.
- ללחוץ על הכפתור הימני בעכבר.
- לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים של CHOZEN יגיעו לתיבה הראשית.
הדבר קשור להגדרות המייל. בכדי לראות את התמונות בקביעות יש לבצע את הפעולות הבאות:
- לפתוח את אחד המיילים שהגיעו מ-CHOZEN בו לא מופיעות התמונות.
- ללחוץ בראש המייל על הכיתוב: ״תמיד הראה תמונות / Always display images from
כן. להלן פירוט:
תשלום 1 כל סכום ללא הגבלה
2 תשלומים בקניה מעל 200 ₪
3 תשלומים בקניה מעל 300 ₪
4 תשלומים בקניה מעל 500 ₪
5 תשלומים בקניה מעל 800 ₪
6 תשלומים בקניה מעל 1,100 ₪
7 תשלומים בקניה מעל 1,400 ₪
8 תשלומים בקניה מעל 1,500 ₪
10 תשלומים בקניה מעל 1,800 ₪
קרדיט כל סכום ללא הגבלה
+30 כל סכום ללא הגבלה
אנו מקווים כי ענינו על כל השאלות. במידה ועולות שאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות למחלקת שירות לקוחות.
מאחלים לכם קנייה נעימה
צוותCHOZEN