ביטול עסקה והחזרות

 

לקוחות יקרים,
חנויות המותגים סגורות כעת בשל הוראות הממשלה. כל המועדים הנקובים במדיניות החלפות והחזרות יספרו החל ממועד פתיחת החנויות בהתאם להוראות הממשלה.

 

הודעה על ביטול עסקה ומדיניות החזרות

הודעה על ביטול עסקה

לקוח רשאי לבטל הזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 והתקנות על פיו ("החוק") ובלבד  שהמוצר סגור באריזתו המקורית, מבלי שתווית המחיר הוסרה ומבלי שנעשה במוצר שימוש כלשהו.

לפי החוק, בעסקת מכר מרחוק רשאי הלקוח לבטל את העסקה, תוך 14 יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור עם פרטי העסקה – לפי המאוחר.

אם הלקוח הינו עולה חדש, אזרח ותיק או אדם עם מוגבלות, הלקוח רשאי לבטל את העסקה תוך ארבעה חודשים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור עם פרטי העסקה - לפי המאוחר.

הודעה על ביטול העסקה ניתן לבצע באחת הדרכים הבאות: 

בטלפון: פנייה לשירות הלקוחות בטלפון 073-2695660 בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00.

בדואר רשום: בכתובת: אלפא אקססוריז בע"מ, רח' המנופים 2, ת.ד. 2132 הרצליה 4672553.

בדואר אלקטרוני: בכתובת: [email protected].

באינטרנט:  שליחת הודעה בעמוד "יצירת קשר" , ובחירה באפשרות "ביטול עסקה". לאחר קבלת הפניה, נציג שירות הלקוחות יצור קשר עם הלקוח לביטול העסקה.

 

זכות לביטול והחזרת מוצר עקב פגם במוצר

הלקוח רשאי לבטל עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר. הלקוח מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. הלקוח יודיע לחברה על הפגם או אי ההתאמה תוך הזמנים המפורטים לעיל.

בביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר שהתקבל על ידי הלקוח, תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם בגין המוצר כאמור,

תבטל את החיוב בשל רכישת המוצר, תמסור ללקוח עותק מהודעת ביטול החיוב, ולא תגבה מהלקוח דמי ביטול כלשהם. אופן החזרת המוצר לחברה תעשה על ידי החברה על פי הוראות החוק.

המוצר יוחזר על ידי הלקוח באריזתו המקורית בלי שנעשה בו כל שימוש, או שנעשה בו שימוש מצומצם עד אשר התגלה כי אינו תקין. הלקוח יצרף את פרטיו המלאים (שם מלא, ת"ז, כתובת, טלפון, וכתובת דוא"ל)

למוצר שיוחזר ויסכים לכך שהחברה תעביר את פרטיו ופרטי תלונתו ליצרן ו/או הספק של אותו מוצר פגום.

  

הפרטים שיש לכלול בהודעת ביטול

1)שם ; 2) מספר תעודת זהות; 3) חשבונית או הוכחת קניה אחרת המעידה על עצם ביצוע העסקה; (4) סיבת הביטול (חרטה/אי התאמה/ פגם במוצר / אחר (פירוט הסיבה).

אם הנך אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש הזכאי לביטול עסקה לאחר תקופה ארוכה יותר כאמור, נבקשך לצרף גם העתק תעודה המעידה על סטטוס זה.

 

דמי ביטול

מפעילת האתר תגבה מהלקוח דמי ביטול בשיעורים המותרים בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 והתקנות על פיו.

 

החזרת או החלפת מוצר שנרכש באתר

הלקוח רשאי להחזיר או להחליף מוצר שרכש באתר בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר עם הצגת חשבונית.

מוצרי TOUS  - ניתנים להחזרה או להחלפה בחנויות הייעודיות של TOUS בלבד ברחבי הארץ.

מוצרי  LONGCHAMP- ניתנים להחזרה באמצעות דואר ישראל וכן להחזרה או להחלפה בחנות הייעודית של LONGCHAMP.

מוצרי DESIGUAL - ניתנים להחזרה באמצעות דואר ישראל וכן להחזרה או להחלפה בחנויות הייעודיות של DESIGUAL ברחבי הארץ.

מוצרי SUPERDRY - ניתנים להחזרה באמצעות דואר ישראל וכן להחזרה או להחלפה בחנויות הייעודיות של SUPERDRY ברחבי הארץ.

מוצרי קוסמטיקה ומוצרי צריכה – לא ניתנים להחלפה, ניתן להחזירם בלבד באמצעות דואר ישראל.

 

אופן החזרת מוצר שנרכש באתר

בכל חבילה שנשלחת ללקוח, אשר ניתן להחזירה בדואר ישראל כאמור לעיל, תצורף מדבקת דואר משולמת מראש, הנושאת את הכתובת למשלוח המוצר בחזרה למפעילת האתר.

בנוסף, הלקוח ידביק על גבי החבילה בה הגיע המשלוח ללקוח את מדבקת ההחזרה וימלא את הפרטים החסרים, בין היתר, לגבי סיבת ההחזרה.

ההחזרה הינה ללא תשלום.